אותה כמות סיבים תזונתיים, הרבה פחות סוכר

בשייק של ToLive יש כמות סוכר השווה ל-1.75 כפיות, כשכל הסוכר טבעי לחלוטין ומגיע ישירות מהפירות שמרכיבים את השייק, ללא שום תוספת חיצונית של סוכר מעובד!

 

נשמע הרבה? חכו. מנה של פרי טרי מכילה בממוצע 3 כפיות סוכר. כלומר, בשייקים שלנו יש 60 אחוז בלבד מכמות הסוכר שיש במנת פרי טבעי

 

אנחנו מקבלים הרבה שאלות לגבי כמות הסוכר בשייקים וההתאמה לסוכרתיים. זה מתבקש. שייקים ופירות מתחברים לסוכר. רק כשמדברים על סוכר במזון, צריך לדעת מאיפה הוא בא. יש הבדל משמעותי בין סוכר שמקורו מן הטבע לבין תוספי סוכר.

 

השייקים שלנו 100 אחוז טבעיים וגם בעלי ערך גליקמי נמוך (כלומר, הסוכר נספג לאט בגוף ולא יוצר קפיצה חדה בדם). הם מכילים פחות סוכר לעומת הפרי, אבל את אותה הכמות של הסיבים התזונתיים שיש בפרי (3.3-4.4 גרם למנה)

כמות גבוהה של סיבים תזונתיים מאטה את ספיגת הסוכרים ומונעת עלייה שלהם בדם.

זה דבר טוב וחשוב מבחינה בריאותית וגם מספק תחושת שובע ארוכה יותר לאחר שתית השייק.

 

אם אתם נמצאים בתהליך ירידה או שמירה על המשקל, שייק של ToLive שקול לכחצי מנת פרי והוא יכול להשתלב נהדר בתפריט היומי. בשל הערך הגליקמי הנמוך, השייקים שלנו יכולים גם להתאים לסוכרתיים ולהשתלב בתפריט בהתאם לספירת כמות הפחמימות היומית המתאימה להם. ישנה חשיבות גדולה עבור סכרתים להיוועץ עם הדיאטן/רופא המטפל לגבי שילוב השייקים שלנו בתפריט היומי.

חזור לבלוג