תחליף ארוחה - איך הופכים את השייקים לארוחה

האם שייק הוא תחליף לארוחה?

 

שואלים אותנו לא מעט: האם השייקים שלנו משביעים? האם הם יכולים להוות תחליף לארוחה? לתשובות גייסנו את המומחית שלנו. יעל דרור היא דיאטנית קלינית, פיזיולוגית, אלופת ישראל לשעבר בדיסקוס וכיום עובדת עם ספורטאים ועוזרת בפיתוח מוצרים בתחום בריאות וספורט.

 

"השייקים על בסיס מים יכולים להשתלב כתחליף ארוחת ביניים בריאה ולא תחליף ארוחת צהריים מלאה", מסבירה יעל. "הם נותנים תמיכה בשיפור הערכים התזונתיים היומיים שאנחנו מכניסים לגוף שלנו ומוסיפים אנרגיה". אתם כבר יודעים, השייקים שלנו הם פתרון בכל זמן ובכל מקום - בבריכה, בגינה, בבקרים עמוסים, כשרוצים להכניס משהו בריא לגוף במקום, למשל, חטיף אנרגיה.

 

כדי להפוך את השייקים לארוחה של ממש, יעל ממליצה להוסיף לשקית השייק של ToLive מספר אפשרויות של מוצרי מזון שמשתלבים נהדר ביחד עם השייק. למשל:

גביע יוגורט, פרי חתוך וחמישה אגוזים/שקדים או לחלופין, כוס חלב (מכל סוג, גם תחליף חלב), 3-4 כפות קוואקר ומספר אגוזים/שקדים. אפשר גם להכין over night oats להשרות בכוס חלב או מים 4 כפות קוואקר עם כפית זרעי צ'יה, בבוקר להוסיף שקית שייק וכמה אגוזים. כך נגיע למנה בת 250-300 קלוריות. זו כבר ארוחת בוקר או ערב מזינה לכל דבר!

 

לסיכום: שייק על בסיס מים כארוחת ביניים בריאה או בשילוב עם כמה תוספות ויש לכם תחליף לארוחת בוקר או ערב בלי יותר מדי התעסקות. לכל מטרה, וכמובן בכל מקום ובכל זמן, השייקים של ToLive מסדרים אתכם, וכמו שאנחנו תמיד אומרים, הם הרבה יותר מעוד שייק.

 
 
 
חזור לבלוג